Otwory w airboxie - DRZ Y
Otwory w airboxie - DRZ Y
Cześć, rozkręcając dziś DRZ zauważyłem, że mam dwa dwa otwory wlotowe w airboxie. Jeden to standardowy otwór u góry (w rozmiarze 3x3 ''):
Dodatkowo mam wycięty jeszcze jeden duży otwór po prawej stronie airboxa:
Co myślicie, nie za dużo powietrza będzie dostawało moto? Ogólnie moto śmiga OK, kolektor mam seryjny od Y, wydech Atrapovic od skośnookich przyjaciół, ale planuje wymienić go na jakiś inny przelot. Pozdro, Antonio.
Dodatkowo mam wycięty jeszcze jeden duży otwór po prawej stronie airboxa:
Co myślicie, nie za dużo powietrza będzie dostawało moto? Ogólnie moto śmiga OK, kolektor mam seryjny od Y, wydech Atrapovic od skośnookich przyjaciół, ale planuje wymienić go na jakiś inny przelot. Pozdro, Antonio.
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Pasowałoby zidentyfikować jakie są nastawy (dysze, iglica) gaźnika i ewentualnie zastosować zalecane
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Sprawdziłem, Main Jet 168, iglica na 3 rowku. Tak zostawię, na YT widziałem, że ludzie montując FCR w Sm-kach też robią dodatkowe otwory z prawej części airboxa:
https://www.youtube.com/watch?v=Q7xIq6aFTTk" target="_blank
Ktoś kojarzy, jaki Main Jet siedział seryjnie w E/Y?
https://www.youtube.com/watch?v=Q7xIq6aFTTk" target="_blank
Ktoś kojarzy, jaki Main Jet siedział seryjnie w E/Y?
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Jaka iglica kod
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Iglica OCEMN
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Raczej nie powinno być ubogo, myśle że można nie ruszać jak jeździ ok
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Tak zrobię, zobaczymy jak będzie na przelocie jeździła, dzięki Krizzo, pozdro
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
On wogole ma reakcje na gaz ? Bo japy ktos niezle wyciął mi przy 3x3 mod mocno pogorszyla sie reakcja na gaz wiec wrocilem do serii ale te otwory to zupelnie inny wszechswiat
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Niby reagował, zobaczymy co będzie jak założę przelot Jeśli na dyszy 168 będzie za ubogo to ten otwór zaślepię i tyle
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
A jakie nastawy gaznika robiles po 3x3bob pisze:On wogole ma reakcje na gaz ? Bo japy ktos niezle wyciął mi przy 3x3 mod mocno pogorszyla sie reakcja na gaz wiec wrocilem do serii ale te otwory to zupelnie inny wszechswiat
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Mialem wieksza dysze glowna i od jalowych. Wydech seria. Zamknalem boxa i dalem ori dysze i rekacja na gaz w dole znacznie bardziej precyzyjna
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
W mikuni podstawa to inna iglica przy 3x3
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: Otwory w airboxie - DRZ Y
Nie zapominajcie o kolorze świecy.
Moja była Y kiedy kupiłem miała otwory w lewym plastiku, czyli dostawała powietrze z lewej i z góry. Szła jak petarda, a kiedy lewe zaślepiłem na test to skończyła się petarda i tylko szła.
Dlatego jak regulujecie to test albo po kolorze świecy, albo przeźroczysta świeca i kolor płomienia, bo na sam ruch manetki to miarodajność jest mała.
Z ciekawostek dodam że podczas zawodów supermoto musiałem przyciszyć szpeja (TM), bo był za głośny . Jeden z kolegów powiedział żeby włożyć szmate do filtra. Chwytaliśmy się już wszystkich możliwych metod bo dwóch pomiarów nie zaliczyłem. I nawet po włożeniu szmaty do filtra i zatkaniu go, motocykl dalej pięknie reagował na gaz
Moja była Y kiedy kupiłem miała otwory w lewym plastiku, czyli dostawała powietrze z lewej i z góry. Szła jak petarda, a kiedy lewe zaślepiłem na test to skończyła się petarda i tylko szła.
Dlatego jak regulujecie to test albo po kolorze świecy, albo przeźroczysta świeca i kolor płomienia, bo na sam ruch manetki to miarodajność jest mała.
Z ciekawostek dodam że podczas zawodów supermoto musiałem przyciszyć szpeja (TM), bo był za głośny . Jeden z kolegów powiedział żeby włożyć szmate do filtra. Chwytaliśmy się już wszystkich możliwych metod bo dwóch pomiarów nie zaliczyłem. I nawet po włożeniu szmaty do filtra i zatkaniu go, motocykl dalej pięknie reagował na gaz
Alu osłony silnika Suzuki DRZ 400 i KTM 690.