DR-Z traci moc
DR-Z traci moc
Witam. Moja biedna i samotna S'ka ostatnio ciągle ma problemy. Przez moje wyjazdy i przeprowadzkę moto było pozostawione samo sobie poza miastem. Teraz kiedy moto w końcu mam pod ręką postanowiłem o nie zadbać. Niepokojąca rzecz jaką zauważyłem, to widocznie mniejsza moc, niż za czasów jak ją normalnie użytkowałem. Moto gorzej przyspiesza, nie ma tego zrywu i prędkość maksymalna też pozostawia wiele do życzenia. Wcześniej DR-Z spokojnie odrywała od ziemi przednie koło na drugim biegu z samego gazu, teraz nie ma na to szans (chyba, że by się z nią porządnie poszarpać). Pamiętam jak jeszcze na starym napędzie (większa zębatka z tyłu) jechała te 120km/h i miała tam jeszcze jakiś zapas - teraz ledwo mogę się nią rozpędzić do 90km/h i jest to już max (moto wyje). Przez ostatni rok bardzo mało nią jeździłem i nie jestem pewien, czy wcześniej tak było, ale przy odkręcaniu manetki na początku moto ładnie się zbiera, ale gdzieś od połowy prawie w ogóle nie przyspiesza (prawie nie czuć różnicy, czy odkręcę manetkę do połowy, czy na maksa). Do tego moto dużo mocniej hamuje silnikiem (tego jestem pewien).
Poza tym wydaje mi się, że moto chodzi równo i nic nie przerywa. Sprzęgło też wydaje mi się, że chodzi w porządku.
Poza tym wydaje mi się, że moto chodzi równo i nic nie przerywa. Sprzęgło też wydaje mi się, że chodzi w porządku.
-
- Posty: 225
- Rejestracja: 2 sty 2018, o 23:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Re: DR-Z traci moc
Kompresja jest? Gaźnik przeczyszczony i wyregulowany? Świecą nie jest zajechana?
Re: DR-Z traci moc
Gaźnik czysty, znajomy sprawdzał go z serwisówką i instrukcją dynojeta - stwierdził, że wszystko jest tak jak powinno. Świeca nowa, nowy jest też filtr powietrza. Kompresji nie mam jak teraz sprawdzićJohnySpZOO pisze:Kompresja jest? Gaźnik przeczyszczony i wyregulowany? Świecą nie jest zajechana?
Zapomniałem dodać, że moto odpala bez problemu, czy ciepły czy zimny.
Re: DR-Z traci moc
napewno ta main dysza ne przypchana albo sitko pod zaworkiem ?
Filtr powietrza ?
Koła się kręcą swobodnie ?
zalana świeżą wahą ?
Filtr powietrza ?
Koła się kręcą swobodnie ?
zalana świeżą wahą ?
Re: DR-Z traci moc
Zawory kiedy sprawdzane byly
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: DR-Z traci moc
Jakieś 5 000, może 6 000 km temu.krizzo pisze:Zawory kiedy sprawdzane byly
Z dyszą sobie ręki uciąć nie dam bo znajomy sprawdzał gaźnik- ja się totalnie nie znam.bob pisze:napewno ta main dysza ne przypchana albo sitko pod zaworkiem ?
Filtr powietrza ?
Koła się kręcą swobodnie ?
zalana świeżą wahą ?
Sitko czyste.
Filtr powietrza, tak jak wspominałem wcześniej nowy.
Właśnie wcześniej miałem wrażenie jakby coś ją hamowało, ale na luzie prowadzi się ją lekko.
Benzyna była zalana świeża, starą spuściłem z baku i z gaźnika.
Re: DR-Z traci moc
Można by zacząć od kompresji w takim razie...
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: DR-Z traci moc
Cześć a aku w jakim stanie masz?
Re: DR-Z traci moc
Aku świeże, stator też.Grzegorz pisze:Cześć a aku w jakim stanie masz?
Przez aku mogłyby być takie objawy?
Kompresji jeszcze nie miałem jak sprawdzić, ale zauważyłem, że Suza zjada strasznie olej. Od zalania świeżego przejechałem jakieś 400km, a dzisiaj jak sprawdzałem, to ubyło tyle, że musiałem trochę ponad 0,5L dolać. Z tego co słyszałem, najprawdopodobniej tłok
Re: DR-Z traci moc
Ja mysle ze mogl sie jakis pierscien zapiec czy zawiesic o syf itp
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: DR-Z traci moc
Jak tłok to i cylinder w tym wypadku. Czyli 1800zl plus robota plus robota glowicy i mòdl sie zeby korbowòd nie miał luzu
Re: DR-Z traci moc
Domyślam się, że jeleń taki jak ja nie ma szans tego zobaczyć i będę musiał gdzieś oddać moto, żeby je otworzyli.krizzo pisze:Ja mysle ze mogl sie jakis pierscien zapiec czy zawiesic o syf itp
Nie chce ktoś kupić DR-Z?bob pisze:Jak tłok to i cylinder w tym wypadku. Czyli 1800zl plus robota plus robota glowicy i mòdl sie zeby korbowòd nie miał luzu
Re: DR-Z traci moc
Sprawdz kompresje bedziemy dalej myśleć
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
Re: DR-Z traci moc
Ok. Dam znać jak uda mi się zmierzyć.krizzo pisze:Sprawdz kompresje bedziemy dalej myśleć
Re: DR-Z traci moc
Chopy, wiecie może gdzie kupię tani manometr, żebym dał radę na 100% zmierzyć tą kompresje? Bo byłem pożyczyć u trzech osób, gdzie każda się zarzekała, że będzie idealny i dupa.
Re: DR-Z traci moc
http://allegro.pl/miernik-tester-poziom ... 39617.html" target="_blank
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)
-
- Posty: 225
- Rejestracja: 2 sty 2018, o 23:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska/Częstochowa/Koniecpol
Re: DR-Z traci moc
Ostatnio kupiłem taki sam, tylko że w niebieskim opakowaniu na sztukę. Wskazuje nawet, nawet ... Różnica względem markowego ok 0,2-0,4 bara na moim.
- mlodymoy
- Posty: 84
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 13:15
- Motocykl: Suzuki Drz 400 SM
- Lokalizacja: Szczecin
Re: DR-Z traci moc
Mam identyczny problem czy może ktoś już rozwiązał ? Zawory sprawdzone 100 km temu wymieniony rozrząd, filtr powietrza.. Kompresji nie sprawdzałem
- mlodymoy
- Posty: 84
- Rejestracja: 9 paź 2017, o 13:15
- Motocykl: Suzuki Drz 400 SM
- Lokalizacja: Szczecin
Re: DR-Z traci moc
Dziś sprawdze