www.DR-Z.pl

Polskie forum poświęcone motocyklowi Suzuki DR-Z
Teraz jest 23 paź 2018, o 13:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 10 maja 2016, o 13:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1578
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Pokaż foto, może wygląda jak prawie każdy chiński tylko z innym grawerem

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2016, o 16:04 
Offline

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:21
Posty: 18
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2016, o 16:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1578
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Raczej z jednej fabryki wyjechały

Obrazek

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2016, o 16:15 
Offline

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:21
Posty: 18
To zakładam :)

krizzo dzięki za zainteresowanie


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2016, o 18:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lut 2016, o 18:35
Posty: 166
Motocykl: DR-Z400SM
HF nie posiadaja nic fabrycznie dodatkowego, mam dwa i nic nie mialy


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2016, o 19:27 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Krizzo jak ty mnie zdumiewasz nawet ten malutki oring zamówiłes w serwisie :D a możn awiedzieć ile za niego zapłaciłęś :)

Ja takich oringów kupiłem chyba z 5 w sklepie rolniczym wiem fajnie jak ci coś przyjdzie w paczce SUZUKI ale ciekawi mnie cena :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2016, o 15:34 
Offline

Dołączył(a): 14 lip 2013, o 10:21
Posty: 18
Jednak nie założyłem tego filtra ponieważ olej nie dotarł do sklepu, i pojechałem do innego sklepu po olej i przy okazji kupiłem inny filtr. Wrzucam fotki dla porównania jakby ktoś chciał. Ten filtr z 1 sklepu czyli hart rożnie się od starego hiflofiltro tym że ma gęściejsza harmonijkę nie ma nabitego oznaczenia i w środku nie ma dziurki, nowo zakupiony filtr z kompletem oringów.

Ps. nie patrzcie na to ze stary filtr taki zasyfiony leżał już w koszy i ponownie go do zdjęcia później wyciągnełem

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 maja 2016, o 16:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1578
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Fajnie ze byly oringi w komplecie, male gowienko ale o duzej istocie dla sprawy, mogles je jeszcze zwazyc bysmy zobaczyli gdzie jest wiecej filtra w filtrze :D

Moze zrobie taki round-up filtrow do drzty :lol:

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2016, o 17:36 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 21:13
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Drz 400sm
Ja zalałem dziś 10w60 liqui moly
Zobaczymy czy będzie trochę ciszej chodzić.
Przy okazji,wymiana opon, czyszczenie łańcucha/smarowanko,naciąganie i całe szczęście.Przy czyszczeniu zauważyłem że zębatka przy silniku jest luźna,śruba się odkręciła.Dociągnięte na klej do gwintów i moto gotowe do sezonu.

_________________
Mz 250e>GSX 600F>VMAX 1200>XX1100 Blackbird>Yamaha Maxim 750>DRZ 400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2016, o 18:09 
Offline

Dołączył(a): 9 maja 2013, o 12:11
Posty: 1032
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: WR 450 '15
10w60 nie jest zalecane do tego silnika. Z resztą do WR450 też nie. 10w50 max ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 maja 2016, o 18:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1578
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
fiksiu napisał(a):
Ja zalałem dziś 10w60 liqui moly
Zobaczymy czy będzie trochę ciszej chodzić.
Przy okazji,wymiana opon, czyszczenie łańcucha/smarowanko,naciąganie i całe szczęście.Przy czyszczeniu zauważyłem że zębatka przy silniku jest luźna,śruba się odkręciła.Dociągnięte na klej do gwintów i moto gotowe do sezonu.


Tak, jak już stanie to będzie cisza cmentarna :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2016, o 08:33 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 21:13
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Drz 400sm
krizzo napisał(a):
Tak, jak już stanie to będzie cisza cmentarna :D

He He oby nie :D

mallly czemu uważasz że ten olej jest niepolecany?
Ponieważ nie jest uwzględniony w instrukcji obsługi,czy podeprzesz się czymś więcej?

_________________
Mz 250e>GSX 600F>VMAX 1200>XX1100 Blackbird>Yamaha Maxim 750>DRZ 400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2016, o 08:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1578
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
fiksiu napisał(a):
krizzo napisał(a):
Tak, jak już stanie to będzie cisza cmentarna :D

He He oby nie :D

mallly czemu uważasz że ten olej jest niepolecany?
Ponieważ nie jest uwzględniony w instrukcji obsługi,czy podeprzesz się czymś więcej?


W sumie nie wiem dlaczego próbujesz poprawiać fabryke, ten olej będzie za lepki do aplikacji w tym silniku, zatrzesz góre nauczysz się wlewać to co należy.

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2016, o 09:05 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 21:13
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Drz 400sm
Jak tak się stanie to fakt będzie bolesna lekcja.
Na tą chwilę uważam że zwiększona lepkość bardziej ochroni silnik.
Dodatkowo olej przy najwyższych temp nie staję się zbyt rzadki i trzyma lepsze parametry smarujące.

A co do poprawiania fabryki-rozumiem że żaden z was nie wkręcał śrub na kole magnesowym czy nakrętki zębatki na klej,lub przyklejał osłony dekli.
To nie jest poprawianie fabryki??

Ma to na celu przedłużyć żywotność sprzętu o to chodzi chyba każdemu.

_________________
Mz 250e>GSX 600F>VMAX 1200>XX1100 Blackbird>Yamaha Maxim 750>DRZ 400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2016, o 09:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 lut 2016, o 19:47
Posty: 1578
Wiek: 26
Lokalizacja: OPO
Motocykl: DRZ400S '07
Przy wiekszej lepkosci niż zalecana będziesz miał właśnie mniejsze smarowanie - bo olej nie będzie miał takiego przepływu jaki powinien mieć.

Ale wiem jak to jest być najmądrzejszym także szanuje twoją teorie :D

_________________
Aerox 50(08) -> ZX6R J1 -> GSXR6 K4 -> DRZ400S K7 + ZX6R F3 (95)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2016, o 11:05 
Offline

Dołączył(a): 27 mar 2014, o 07:58
Posty: 96
Lokalizacja: KRK
Motocykl: TE310
Olej do 4T nie ma łatwo bo ma trzy funkcje czyli smarowanie (i też odbieranie ciepła) elementów silnika, smarowanie skrzyni biegów i jako płyn do sprzęgła. Dwie pierwsze i trzecia są do siebie przeciwstawne. Im lepsze olej ma właściwości smarne (antycierne) tym bardziej sprzęgło musi być do tego przystosowane. Dlatego fabryka stara się aby to wszystko najlepiej ze sobą zestroić jak to możliwe, w zależności od domyślnego przeznaczenia moto i warto brać to pod uwagę co piszą w serwisówce. Ale to tylko moja opinia :).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2016, o 12:21 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2013, o 21:13
Posty: 86
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Drz 400sm
Nie jestem najmądrzejszy tylko chciałbym aby mi ktoś wyjaśnił jasno "dlaczego"
I bardzo chętnie przyjmę nauki jeśli będą poparte czymś konkretniejszym niż "bo w serwisówce tak pisze"
W serwisówce renault 1.5dci zalecali wymianę oleju co 30tyś.Dzięki temu duża część silników nie dojechała do 150tyś km.
Osoby które poprawiły fabrykę lejąc dobry olej i wymieniając go co 10-15tyś dojechała 300tyś.
Grzebałem trochę przy silnikach,znam jako takie podstawy i nie mówię że wiem już wszystko.

Tak myślę nad tym co powiedziałeś krizzo,ale wydaję mi się że to bardziej będzie zależeć od gęstości oleju.
Zresztą nie o samą lepkość tu chodzi.

A jak już o tej serwisówce tak piszecie to dopuszcza ona stosowanie oleju 20w50 który teoretycznie ma większą lepkość niż 10w60.

_________________
Mz 250e>GSX 600F>VMAX 1200>XX1100 Blackbird>Yamaha Maxim 750>DRZ 400


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2016, o 17:08 
Offline

Dołączył(a): 21 lis 2014, o 20:05
Posty: 96
Lokalizacja: warszawa lub swietokrzyskie
Motocykl: Drz400 E
Do określania jakości oleju dla silników czterosuwowych służą następujące specyfikacje:
JASO - (Japanese Automotive Standards Organisation) Japońska Motoryzacyjna Organizacja Standaryzacji.
API - (American Petroleum Institute) Amerykański Instytut Petrochemiczny.
SAE - (Society of Automotive Engineers) Stowarzyszenie Inżynierów Motoryzacji.


JASO - Specyfikacja ta w silnikach motocyklowych czterosuwowych określa wartość współczynnika tarcia statycznego. Dla oleju MA2 potrzeba większej siły aby sprzęgło zaczęło się ślizgać (z pozycji zasprzęglonej - czyli puszczoną klamką sprzęgła) niż dla oleju MA1.
Nie należy kojarzyć współczynnik tarcia statycznego z dynamicznym. Tarcie statyczne występuje tam gdzie chcemy poruszyć względem siebie dwa stykające się elementy. Tarcie dynamiczne występuje gdy elementy stykające są już w ruchu.

Oto wartości współczynników:
JASO MA - 1.15 do 2.5
JASO MA1 - 1.15 do 1.7
JASO MA2 - 1.7 do 2.5

W przypadku tej specyfikacji, należy trzymać się wytycznych producenta (informacje w serwisówce). Gdy dobierzemy mniejszy współczynnik, sprzęgło może się ślizgać. Gdy dobierzemy większy, sprzęgło może ciągnąć.


API - Określa jakość oleju.
API - S = silniki benzynowe
API - C = silniki diesla
API - T = silniki dwusuwowe
API - G = przekładnie

Kolejna litera - API-SL - oznacza poziom jakości. Im wyższa jest litera alfabetu, tym produkt gwarantuje lepsze parametry smarne i wytrzymałościowe.
API-SA - dla silników produkowanych w latach 1940 -1950
API-SB - 1950 - 1960 r.
API-SC - 1964 - 1967 r.
API-SD - od 1968 roku.
API-SE - od 1972 roku.
API-SF - od 1980 roku. Oleje pracują już wyłącznie z paliwami bezołowiowymi.
API-SG - od 1989 roku. Dla benzyny bezołowiowej. Praca w bardzo ciężkich warunkach eksploatacyjnych.
API-SH - od 1994 roku. Praca w ekstremalnych warunkach eksploatacyjnych przy wysokich obrotach, także z turbodoładowaniem.
API-SJ - od 1996 roku. Zwiększona wytrzymałość na termoutlenianie.
API-SL - do 2001 roku. Oleje z tej klasy ze względów parametrycznych są kilkakrotnie lepsze od olei z klasy poniżej SG.
API-SM - klasa powstała w 2004 roku. Bardzo wymagająca.
API-SN - najnowsza klasa

Ogólnie rzecz biorąc gdy producent motocykla podaje specyfikacje oleju API-SH to możemy wlać wszystkie oleje powyżej tego oznaczenia SI,SJ itd.

SAE - oznacza klasę lepkości oleju.
Należy zwrócić uwagę na trzy klasy: letnie (np. SAE 40), zimowe (np. SAE 15W) i wielosezonowe (np. 10W40).
Klasy zimowe np. SAE 0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W
Im niższa liczba przed literą W, tym olej może pracować w niższych temperaturach otoczenia.
I letnie np. SAE 20, 30, 40, 50, 60
Im wyższa liczba. tym olej może pracować w wyższych temperaturach otoczenia.

Przykład:
10W-40 : -10°C do +40°C
10W-50 : -10°C do +50°C
20W-40 : 0°C do +40°C
20W-50 : 0°C do +50°C

Dla silników z mokrym sprzęgłem nie poleca się używania olejów rzadkich np. 5W40, 0W40
Gdy producent motocykla podaje specyfikacje 10W40 (najczęściej) to możemy zalać olej 10W50, lub 20W50 ale uwzględniając, że zaczynamy jazdę dopiero od temperatury otoczenia 0 stopni.


Oleje Mineralne, Półsyntetyczne, Syntetyczne.
Nierozcieńczony olej silnikowy składa się z bazy olejowej (80 - 90%) oraz dodatków uszlachetniających (10 - 20%).
Dla oleju mineralnego bazą są produkty powstałe z przeróbki ropy naftowej.
Dla oleju syntetycznego bazą są produkty syntezy chemicznej.
Dla oleju półsyntetycznego bazę tworzą produkty mineralne (ok. 70%) i syntetyczne (ok 30%).
Oleje różnią się od siebie oprócz bazy olejowej głównie zawartością i rodzajami dodatków.
Oleje syntetyczne mają dużo większą odpornością na utlenianie w wysokich temperaturach niż oleje mineralne, dzięki czemu mają mniejszą skłonność do tworzenia szlamów i osadów w silniku. Ułatwiają także rozruch silnika w niskich temperaturach i szybciej docierają do najważniejszych punktów smarowania.
Oleje półsyntetyczne charakteryzują się pośrednimi właściwościami eksploatacyjnymi. Zapewniają optymalną ochronę silnika.
Oleje Mineralne uzyskują podwyższone właściwości eksploatacyjne głównie dzięki dodatkom uszlachetniającym

Ester - posiada bazę olejową z kwasów karboksylowych i alkoholi, o różnej budowie i otrzymuje się ją poprzez reakcję estryfikacji. Estry są w pełni mieszalne z olejami półsyntetycznymi i mineralnymi. Niestety oddziaływują bardziej niekorzystnie na elastomery (uszczelniacze, mieszanki gum itp.) niż oleje mineralne i syntetyczne.

Ponieważ na forach jest dużo sprzecznych opinii na temat olei
postanowiłem zgłębić temat. W grę wchodziły tylko syntetyki, ale
pytanie było, czy wystarczy castrol POWER 1 RACING 10w50,czy może
faktycznie jak to niektórzy mówią, na nim silniki szybciej się kończą
i warto zainwestować w drogi wynalazek estrowy typu Motul 300v, a może
jednak syntetyk Orlenu 10w50 za 120zl 4 litry?

Rozważania dotyczą silników wyczynowych enduro i cross 4T pracujących
często w ekstremalnie ciężkich warunkach. Dodatkowo takie silniki
wymagają remontów co 100-200mth więc stosując lepszy olej przynajmniej
w teorii powinno się osiągać większe żywotności.

Z tego co znalazłem podczas wyboru oleju warto brać parametr którego
nie znajdziemy na pudełku.

Lepkość kinematyczna przy 100 stopniach C.

jego wysoka wartość gwarantuje zabezpieczenie silnika w trudnych warunkach.


Mineralne mają tą wartośc na poziomie około 14
Półsyntetyczne też 14
pseudo syntetyki HC 10w40 mają koło 17

a prawdziwe syntetyki grupy 4 i 5 tej (estrowej) 10w50 i 60 nawet
osiągają 22-24 i takie parametry gwarantują że silniki wytrzymują w
trudnych sportowych warunkach.


co ciekawe castrol niby syntetyk 10w50 ma tylko 17
pełne dane tego oleju - punkt 9
http://www.proauto.pl/files/karty/Castr ... 10W-50.pdf

tyle samo ma polski syntetyk orlen platinum
http://allegro.pl/olej-motocyklowy-orle ... 91843.html

kosztuje tylko 30zl za litr, ma jaso MA, 10w50 czyli niezle
ale wlasnie parametr lepkości przy 100 stopniach 17 pokazuje jego roznice
w stosunku do najlepszych prawdziwych syntetykow



a teraz kwintesencja o co chodzi z tymi niby pełnymi syntetykami:
cytat z forum
---------------------------------
70-80% objętości oleju to tzw baza olejowa, reszta to dodatki.
Bazy mogą być teoretycznie dwie: mineralna /z ropy/ i syntetyczna
/czyli sztuczna = plastik /.
Olejów pewnie znacie 3 rodzaje: minerał, półsyntetyk i syntetyk. I tu
pierwsza lipa bo minerał to minerał /z ropy/, półsyntetyk to tylko
marketing ... bo uwaga: jest to baza mineralna + syntetyczne dodatki
uszlachetniające.
/ Koncerny bardzo kochają sprzedawać półsyntetyki bo tanie w
produkcji, a można pacjentów nieźle kasować/

A teraz najważniejsze syntetyk syntetykowi nie równy... Jeśli
pamiętacie takie czasy powiedzmy z 10-15 lat temu to w USA były
dostępne syntetyki ale za chore zupełnie pieniądze. Ale dawali na to
gwarancję np. na 100.000km bez zmiany oleum. Zdziwka no nie bo to były
prawdziwe syntetyki, czyli czysty plastik powstały w procesie syntezy
chemicznej zwiazków wodoru i węgla. W tej technologi można uzyskać
bardzo długie i bardzo mocne łańcuchy węglowodorów a z tego olej.

Ok. ale jak bardzo drogie to nie na szeroki rynek, jasna sprawa.

Ale nauka idzie dalej i w końcu wymyślono tańszy sposób. Bierzemy ropę
poddajemy ją procesowi o nazwie Hydrocraking-HC i uzyskujemy też
długie i mocne węglowodory .. ale niestety słabsze od tych
wcześniejszych. No ale co przeszkadza działowi marketingu nazwać nasz
produkt Olejem Syntetycznym - ano nic, klient płaci przecież za napis,
nie jest przecież analizatorem składu oleju.

No i sie zrobiła burza. Skończyło się to procesem miedzy Exxon-Mobil
/produkuje full naprawdę bazę syntetyczną/ oraz jeśli dobrze pamiętam
Castrolem o to czy produkty tego drugiego mogą być nazwane
syntetycznymi. W kraju normalnym czyli USA ten drugi przegrał i nie
może nazywać swych produktów Full Syntetic. Ale w Europie mamy inaczej
.. co w szczególności mnie rozbawiło kiedy czytałem jak to Orlen
odpalił nową linię do produkcji olei syntetycznych w technologi
Hydrocrakingu :haha2:.

tu pięknie opisane, czym są syntetyki 3 grupy a czym piątej czyli
estry (np 300v)
http://chudzikj.republika...a/Olej/olej.htm
--------------------------------------

oleje motocyklowe które mają wysoki wskaźnik lepkości przy 100
stopniach(22-24) to
motul 300v 15w50 (ale juz 10w40 ma ponizej 20)
agip Racing 10w60
Liqui Moly racing synth 10w60

danych motorexa 10w60 i 20w60 nie znalazłem


Z racji wielości producentów olejów do silników motocyklowych 4T wybór oleju może być dość ciężki. Samo porównanie olejów pod względem klasyfikacji jakościowych może nie przynieść wymiernych różnic. Oleje mogą być tej samej klasy ale pomimo to mogą mieć inne właściwości, co będzie się objawiało różnicami w pracy sprzęgła skrzyni a także właściwościami smarnymi. Jedna z najwyższych klasa olejów dostępna w Polsce to oleju Motul. Nie jest to reklama tego produktu (nie mam w tym interesu) ale ze względu na wprowadzoną przez producenta innowacyjną technologię produkcji, w porównaniu z innymi olejami popularnymi w Polsce, czyli wprowadzenie podwójnych estrów jest to jeden z lepszych olejów w Pl. Estry przez swoje właściwości chemiczne oraz fizyczne łączą się z metalami tworząc mocniejszy film olejowy tym samym odchodząc od założenia że im gęstszy olej tym lepszy ( mocniejszy) film olejowy. Po drugie cienki ale strukturalnie mocny film olejowy zmniejsza opory pomiędzy elementami ruchomymi nie narażając ich tym samym na uszkodzenia.


takie coś znalazłem i wkleiłem może to coś komus podpowie
ja lałem do drzety w zeszłym roku liquy 10w60, w tym leje agip 10w60 i nic się nie dzieje, wszystko ładnie pracuje, żółciutki od wymiany do wymiany, na slizgach i panewkach wałków brak jakis dziwnych sladów a te leca przy braku smarowania najszybciej,
a dzis kupiłem valvo synpower 10w50 i zobaczymy ale i tak przeskakuje kilka klas jakosciowych w porownaniu do tego co mówią w serwisówce


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 cze 2016, o 19:27 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2014, o 20:11
Posty: 289
Lokalizacja: Białogard
Motocykl: DRZ 400 S
Oczywiście porządny olej to podstawa fajnie ze wyjasniłeś te wszystkie klasy itd to na pewno pomoże nie jednemu użytkownikowi .
Ja od siebie mogę śmiało polecić jeszcze Mobil 1 Racing 15w50 ma powyżej 20 sam taki leje. Moim zdaniem warto dołozyć te pare zł i wlać coś naprawde dobrego a serduch odwdzięczy się nam napewno ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 cze 2016, o 22:26 
Offline

Dołączył(a): 28 lut 2015, o 18:54
Posty: 5
Wiek: 32
Lokalizacja: Opole Lubelskie
Motocykl: DR-Z 400E
Siema,
Link do klasyfikacji oleju MOTUL 300V FACTORY LINE ROAD RACING 10W40
https://www.motul.com/system/product_de ... 1362489990

Link do oleju FUCHS SILKOLENE PRO 4 10W40 XP
http://olejefuchs.pl/fuchs-silkolene-pr ... html?sl=pl

Link do LiquiMoly Motorbike 4T Synth 10W-50 Offroad Race 3051
http://liquimoly.pl/images/3051_0011_10-01-2014_PL.pdf

Poczytajcie i oceńcie który byście wybrali.
Ja śmigam aktualnie na Fuchs


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 119 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group.