Znaleziono 65 wyników

autor: glina
10 wrz 2021, o 14:58
Forum: Powitalnia
Temat: W imieniu żonki :-)
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1849

Re: W imieniu żonki :-)

Cześć !
autor: glina
25 lip 2021, o 20:47
Forum: Opinie
Temat: DRZ400E - prośba o opinie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 3198

Re: DRZ400E - prośba o opinie

Jest wiele wersji E, które są zarejestrowane. Jak mają wymagane elementy przy przeglądzie to nie ma co się doszukiwać drugiego dna. Światło przód + tył, czujnik hamulca P + T, lusterko, klakson. Te dwa ostatnie można demontować jak moto służy głównie do orania. Niezła cena jak za motocykl z 2001. Al...
autor: glina
25 lip 2021, o 11:39
Forum: Serwis
Temat: Drz 400y bardzo ciężko odpala
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1772

Re: Drz 400y bardzo ciężko odpala

Wyczyść gaźnik (dysza wolnych obrotów, tutaj zwykle zbiera się syf), wyreguluj zawory, nowa świeca + filtr powietrza.
autor: glina
3 cze 2021, o 08:04
Forum: DR-Z użytkowników
Temat: Krzakowa DRZ'tka
Odpowiedzi: 181
Odsłony: 199514

Re: Krzakowa DRZ'tka

Ładne malowanie ma ten O'Neal. Ja chyba jednak nie przekonam się do tego rodzaju kasków. Miałem tą narzędziówkę Acerbisa w poprzednim motocyklu. Pamiętam, że coś mi się działo z klipsami-zapinaczami i je musiałem wymienić. Pewnie za ciasno spinałem :)
Btw. co się stało z nogą ?
autor: glina
24 kwie 2021, o 17:57
Forum: Powitalnia
Temat: Siema
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 2562

Re: Siema

Cześć ! Ładna sztuka :)
autor: glina
16 kwie 2021, o 10:45
Forum: Powitalnia
Temat: Odnawianie DRZ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3796

Re: Odnawianie DRZ

Carlos pisze:
15 kwie 2021, o 20:52
Mam wrażenie, że to forum składa się z jednego użytkownika :roll:
Chyba od powstanie grupy na FB reszta zagląda tu okazjonalnie. A szkoda, bo znaleźć coś przydatnego na grupie na fejsie to niezłą sztuka. Tutaj wszystko jest fajnie pogrupowane.
autor: glina
15 kwie 2021, o 20:20
Forum: Powitalnia
Temat: Odnawianie DRZ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3796

Re: Odnawianie DRZ

O, to widzę, że my prawie sąsiedzi. Wiesz co, czasami sobie robię takie trasy po 100-150 km dziennie. Najczęściej w stronę Jeleniej Góry od B-ca.
A to zdjęcie to nie są okolice Wlenia/Marczowa ? Bóbr tam obok płynie w dole od tego kamieniołomu. Byłem tam kiedyś, ale z buta :)
autor: glina
15 kwie 2021, o 08:17
Forum: Powitalnia
Temat: Odnawianie DRZ
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 3796

Re: Odnawianie DRZ

Ciekawy sposób mocowania śpiwora (?). Zrobiłeś trasę 300km bez tablicy rej. ? :) Udało się bez asfaltu ?
autor: glina
13 kwie 2021, o 21:21
Forum: Nadwozie
Temat: Dżwignia sprzegła DRZ-400 z uchwytem do kierownicy
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 3075

Re: Dżwignia sprzegła DRZ-400 z uchwytem do kierownicy

Taką ostatnio zamontowałem. Klamka na łożysku, lekko chodzi. Polecam https://pl.aliexpress.com/item/32797651186.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.3ad13311oitEbR&algo_pvid=8582abbd-7192-4b68-b1f3-b317b58b9983&algo_expid=8582abbd-7192-4b68-b1f3-b317b58b9983-1&btsid=2100bdca16183452309072009ece92&ws_ab_te...
autor: glina
11 kwie 2021, o 19:11
Forum: DR-Z użytkowników
Temat: DRZ400E 2002
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 40530

Re: DRZ400E 2002

Nowy sezon. Szprychy w kole przednim + serwis oleju w lagach ogarnięte. Ciągle zadowolony z maszyny :)
Obrazek
autor: glina
18 mar 2021, o 08:07
Forum: Powitalnia
Temat: Powitać
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1936

Re: Powitać

No to wracaj, błoto potrzebuje więcej śmiertelników :)
autor: glina
23 sie 2020, o 09:29
Forum: DR-Z użytkowników
Temat: DRZ400E 2002
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 40530

Re: DRZ400E 2002

https://i.imgur.com/tFSzw3O.jpg https://i.imgur.com/YHYHczS.jpg https://i.imgur.com/bHztyoK.jpg Na ostatnim wypadzie dołączył do mnie kumpel na DR350, z którym byłem na Rumunii. Niestety po zmniejszeniu ciśnienia w przednim kole łatka na dętce się poddała i musiał zawracać :) Wymieniłem przewody na...
autor: glina
23 sie 2020, o 09:23
Forum: DR-Z użytkowników
Temat: DRZ400E 2002
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 40530

Re: DRZ400E 2002

Obrazek
Obrazek
Obrazek
autor: glina
24 lip 2020, o 12:46
Forum: Powitalnia
Temat: Witam
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 9082

Re: Witam

Niestety porównania nie mam żadnego (kupiłem z rowerowym Sigma, który prędko wymieniłem). Z Vapor'a jestem bardzo zadowolony - wszystko działa bez problemu (temp. wody, rpm, licznik przebiegu/mth). Fajne są diody LED, które sygnalizują kiedy np. płyn chłodniczy osiągnie ustawioną przez Ciebie temper...
autor: glina
23 lip 2020, o 16:57
Forum: Powitalnia
Temat: Witam
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 9082

Re: Witam

U mnie też było z tym kiepsko - tylny hamulec w ogóle nie pracował :) Dasz radę, a sprzęt fajny ! (dobrze, że owiewki są ogólniedostępne i są w miarę tanie)
autor: glina
22 lip 2020, o 19:57
Forum: Powitalnia
Temat: Witam
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 9082

Re: Witam

Jestem jeszcze bardziej zainteresowany po tej informacji na końcu pytania ;)
autor: glina
16 lip 2020, o 08:53
Forum: Powitalnia
Temat: Witam
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 9082

Re: Witam

Pokaż sprzęta Panie :)
autor: glina
27 cze 2020, o 07:48
Forum: Nadwozie
Temat: Korek wlewu paliwa
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 10457

Re: Korek wlewu paliwa

TheOroO pisze:Wiatam, szukam korka wlewu paliwa do „S” ale nie mogę nigdzie znaleść, wiecie może czy pasuje jakiś z innego motocykla.
Ostatnio próbowałem przykręcić korek z poprzedniego motocykla (Yamaha TT600) do mojej DRZ400E i niby pasuje. Na pewno baki E i S są inne, ale czy gwint korka taki sam ?
autor: glina
26 maja 2020, o 08:33
Forum: Powitalnia
Temat: Siema
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 3760

Re: Siema

Siema ! Napisz skąd jesteś ! Może ktoś Ci podsunie jakiś sprzęt 8-)
autor: glina
25 maja 2020, o 07:36
Forum: DR-Z użytkowników
Temat: PROJEKT CANDLESTICK - DRZ400E SM - odbudowa silnika
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 71729

Re: PROJEKT CANDLESTICK - DRZ400E SM - odbudowa silnika

Rama w tym kolorze wygląda kozacko ! 8-)